Tuesday, September 25, 2012

Siapakah gadis2 itu???



Terlebih dahulu,,,,i'm so so so so sorry pd tuan empunya diri dlm pic ni....bcoz, aku btol2 x ingat adakah aku penah mengenali korang b2....
mintak maaf pd empunya badan pic ni...kalau pic di eksploitasi ke ape ke...aku xde niat apa2...cuma agak pelik cam mana pic korang leh ade dlm hp aku...so, sorry....

Pic ni jadi tanda tanya coz tetiba ada dlm hp aku...dlm folder download....emm...so far ni aku lom penah guna pun tuk download apa2 by phone...yg mjadi tanda tanya bcoz tarikh download tu 18 sept kul 3.48 pm...rutinnya...ms tu aku tgh drive pick up anak aku kt sek agama then gi antar dia ngaji....
dan.....
pd tarikh 18 sep tu, aku gi ambik anak aku ngan si eida...so, mmg jadi tanda tanya gakla...cam mane leh ade pic ni dlm hp aku lak....b4 ni, aku  x perasan lak ade pic ni...mlm ni (ms entry ni ditulis, 24 sept)...br balik meeting kul 10.45 pm...cik asben xde mlm ni, so aku tido umah mak mertua...kononnya nk tgk pic bee hoon ptg tadi (bee hoon pun nk snap,,hihi)...tetiba tnampak 1 pic ni....emm..terus tpaku jap...
terus je sms cik asben....pastu call bgtau mende yg sama...tp cik asben respond...jgn pikir yg bkn2....mayb ade org salah antar pic or whatever la......

emmm.....so far ni aku xdela nk pikir cik asben aku ade apa2....
cuma.....
aku teringat balik mimpi2 yg aku alami ari tu....ala yg masa aku citer dlm entry citer seram tu...
betul...aku jadi teringat hal tu...tambah2 lak...kerap mimpi ttg pompuan...cuma muka kabur...
emmm....

seriusnye....aku mmg bersoal jwb dgn dr aku sendiri....sape minah ni ek?
susah nk jwb.....aku mmg x tau jwpnnyer.......

cuma...
aku bukan jenis org yg cepat sgt nk percaya mende2 mistik ke apa ke....Cik asben marah sbb dia kata aku duk pcaya sgt ngan citer karut marut tu....hmmmm....susah aku nk explain....aku x kata aku pcaya ngan mende2 tu...aku ckp kwn2 aku yg dok ckp mende tuh...tp dia nk gak mrh...nak buat mcm mana......pastu ade pulak versi org nk curi line tepon...hmmm...entahlah...
apa yg boleh aku kata....aku x penah hadapi mende2 camnih...so, bg aku, aku pelik je...cuma nk tau...xde la sampai aku jd takut ngan bayang2 aku sndiri...sorry..i'm not that type!!!!!
kusutlah...ngan bdn rasa x sihat..nk pikir lak mende2 camni.....

yg pasti..semua kejadian atas muka bumi ditentukan Allah...kalau dah ditakdir berlaku, xkan lewat atau lambat walaupun sesaat....semua atas IzinNya....kalaupun ada insan2 yg bniat jahat....doakanlah agar niatnya berubah menjadi 1 niat yg baik....setiap yg blaku ada hikmahnya...doakan yg terbaik buat kita semua...

p/s: maaf..mula2 mmg aku dh upload pic tu..tapi mcm x sesuai kot nk upload pic org yg aku x kenal..kang kene saman lak x tentu pasal..hehe
 pic tu ade 2 gambar pompuan bdiri tepi pantai..sorang kurus n gelap skit, sorang lg biasa bkaca mata...itulah gambarannya...kalau ade sape2 yg penah dpt pic camni, bgtau eh...nanti leh kita share either same person or not....huhu

No comments:

Post a Comment