Thursday, September 6, 2012

CiTeR SeRaM vs CiK YaYa.....

Assalamualaikum....

Pekabar korang? hhihi..seperti yg dijanjikan di entry yg lepas, entry ni agak seram skit...haha...mcm la seram sgt....bende ni xla baru sgt...dh dekat 2 mggu pun...tp mmg xde masa la nak update ari2...



sapa pulak la cik yaya tu ek? hmm...jap eh...kita gi kat citer seram dulu...peristiwa ni tjadi pas 1 mlm tu...kitaorang gi JB tuk jumpa n beraya ngan 'somebody'....xyah la tulis sapa 'somebody' tu...kalau perasan ada la gambar kitaorang dgn 'somebody' tu....seronok sgt borak + ngan layanan yg sgt baik dan mesra....tak sedar dh dekat kul 12 tgh mlm..so, kami pun mintak diri...


sampai umah dh kul 1.30 am..apa lg, cuci muka, tukar bj terus tido...cik asben blom tido..katanya nk print keje2 yg lom siap...tiba2 dtg sorang pompuan dr arah depan tarik aku sekuat ati...mak ai..kecik je minah ni..tp kudrat..mak datuk...lawan punya lawan...mcm2 ayat ingat nk baca, tp semua xleh...muka minat tu terus jd bengis...bila baca fatihah je, terus dia dtg hempap bdn aku sampai xle bnafas...mcm nk mati dh...huh...

sedar2 je dh pg...tp xleh bgn..1 bdn sakit2...penyudahnya gi keje agak lewat...kt tempat keje asyik tpikir je...mmg la kdg2 time tido tu ada gak sekali sekala kene 'hempap/tindih'...tp kali ni agak seram bcoz nampak karektor yg menhempap tu...pompuan muda, kecik, rambut paras bahu, ikal tp ikat...ha...cuma muka je x ingat...apakah petandanya itu? bila citer kat kengkawan, semua bg respon naik bulu roma...aku apa lg..terasa gakla seramnya....mcm citer mak lampir la pulok...kihkih...nak jadikan citer,, umah kitaorg mmg selalu kosong...kitaorang jarang ada kat umah...so, termo pot aku off kalau kitaorang xde...nak jadikan citer, sblm gi JB, aku br tukar air kat termo pot tu...penuh...lom guna...lepas mimpi tu, ptg esoknya termo pot tu kosong...sib baik x meletup...bila tanya cik asben dia kata dia xde buat air panas pun....haaaa...aiyok...sblm ni x penah jd gitu...dah kami laki bini tercenggang...aku tgk dia, dia tgk aku...kuikuikui....tambah pulak cik asben pun mimpi mende pelik...kami pun apa lg..terusla baca yassin, azan kat segenap penjuru umah...seram gak...maklumla..umah selalu kosong...alhamdulillah...pastu dh xde lg kejadian2 pelik camtu....syukur sangat2...bukan apa, kekadang cik asben aku kuar gi jumpa kwn...balik lewat gak..aku sengsorang kat umah..cik kenit buah ati aku tu jrg balik umah...selalunya dia kat umah nenek...anak nenek tu...hihi...tu sebab kitaorang selalu xde kat umah...haha...

ok..pasal cik yaya lak...nama dh mcm gadis remaja tuh...hihi...tp sebenarnya...jengjengjeng,...

hah..hambik!!!...ni lah cik yaya...eeee...x kuasa aku nak ambik gambo banyak2....geli geleman aku....boleh la pulak cik asben aku dok suka ngan binatang ni!!kalau setakat suka ok lagi..masalahnya dia bela....!!!!oooo...nak nangis pun ade....hukhukhukk....aku x suka....tp dia dh beli...dh bela pun....tensionnyer....ni lah masalahnya....sorang suke, sorang x suke....aku ni bab2 binatang ni mmg kureng la...ikan je aku suka..tp aku mmg malas la nak cuci air akuarium ke, bg mkn ke...apa pun tarak suka...kucing lg x suka...elergik la ngan bulu dia...aku cukup jaki kalau terbau air kencing ataupun najis kucing...eee.....aku mmg la org kg jek,,,,tp mmg aku x suka la ngan binatang2 nih..comel mcm mana pun, aku just setakat tgk je..nak bela mmg tidak la sesekali...aku cuma penah bela 2 jenis binatang sepanjang idup aku...ikan ngan kura2...kihkih...itupun kejap je...kura2 tu paling lama la...adalah dkt setahun...pastu entah...ikan mati...kura2 cik asben aku lepas kat HSA kot before kitaorang kawin dulu....hhuhu...tp xdela teringat nak bela balik...ni cik asben aku dr mula kawin sampai dh 10 thn kawin...asyik ckp nak cr pengganti Yaya..sblm kitaorg kawin dia dah ada yaya...tp dh lepas kat endau rompin...

ingatkan dh ilang dh ingatan kat yaya..rupenye ade lagik....ni br ular..kalau...kalau..kalau..kihkih..malas la nk sambung ayat ni..kang dia marah lak..hihi...kang kuar ayat nak gaduh lak...huhu...

nilah citer yaya tu...apa nak buat ek? rasa takut, risau, geli mmg ada la sepanjang masa....aku mcm tbayang jek..time tido kat sofa sambil tv tgk kita tu..tetiba dtg melingkar jek kat tepi kita....xpun tetiba ada kat bawah katil ke...dlm almari ke...hah!!sampai mcm tu tau aku punya pikir....kihkih...tp insyaAllah x kot..sbb dia dlm sangkar...rupenye pun aku x tengok secara live pun..gambar ni pun aku tbuka masa aku godek2 gambar marhaban tuh...hehe...rasanya x berminatpun nak tengok secara live...mmg x nak la...x sudi pon...huhu...tiap2 ari cik asben aku ckp "xde ape la ny...yaya ni pet...x agresif...jinak je....".....hihi....xpela ye bang....kita x nak...kita x suka...kita geli, takut!!!!byk lagi mende nak buat...huhu...

oklah..xleh citer lebih2...nanti dia marah..haha...babai...

No comments:

Post a Comment