Friday, November 9, 2012

Kursus oh Kursus....

Assalamualaikum.....namaste....hihi..

lama sungguh x update...manyak bz lor...kursus KSSR...
dah 3 ari aku ikuti kursus ni..mcm2 ragam leh tgk...cikgu2 emo, fasi emo...haha...
lantak la korang...yg ptg aku dpt input n harap x lupa nk sampaikan naik sek nanti...byk perubahan dr segi perlaksanaan...harap2 xdelah aku tminum air semut yg boleh buat aku lupa segala info2 nih..kahkah..

kursus ni pulak mewah ngan mkn...haha...i like...tambah best bila dpt geng pun kaki mkn..kihkih...x sangka afje (geng ms wat master), ejad (geng gstt dolu2) n suria (cikgu sofia) pun ikut kursus sama..apa lagi..mkn dan mkn dan mkn jelah keje kitaorg...tengah taklimat ngan bengkel pun..mulut kunyah asam...haha...kalau x, mata asyik nk ttutup je..kahkah...

yg x bestnye...bila xde kat sek ms akhir thn...keje setakat keje sndiri mmg dh settle la...tp risau gak..kot2 ade keje yg melibatkan org lain lom settle pulak..huhu...harap2 sume dh settle..cuma tinggal skpm je blom...aiyo...ini mcm mane nk buat nih...dh tentu aku lak ketuanya...kalau aku yg follower, leh aku ikut je...hihi...talian hayat mana nk guna mintak tolong nih...hihi...

kursus start kul 8 am...abis kul 5 pm...balik umah lepak abis..mata asyik nk pejam je...perut lak dh kenyang...tp lom pukul 8pm..perut aku dh nyanyi2 balik dah...jadi, aku msk yg simple2 jelah...hari ptama kursus, aku masak sotong msak kicap ngan stim ikan dori + sayur...tp lom sempat nk mkn, mak mertua aku call ajak mkn...haha...so, aku mkn segala sayur yg ada dlm stim ikan tu pastu gi kuar mkn...haha...mlm kedua lak, aku panaskn je sotong kicap tu n aku stim ikan ngan sayur, goreng ayam n nasi goreng....wawi....pas mkn terus tido..haha...nk tambah berat bdn...kihkih...
mlm ni? wawiiiiiiii...manyak sodap....cik asben aku dh gerak gi Gua Musang join trip charity yellow criuser...so, aku tido umah MIL la...mlm ni MIL aku msk asam pedang ikan parang n telur ikan...wah...mmg sedap...ni mata aku dh nk tutup sebab kekenyangan..haha...oklah...nanti aku sambung...aku dh melalut ni...
ikan tersorok bawah timbunan sayur...hihi...gaya org malas n penat...:p


****drive carefully ye my incik asben...Mr Safarin.....****

No comments:

Post a Comment