Saturday, November 10, 2012

Berakhirnya Kursus KSSR.....

Salam....

tajuk mcm sedih je...haha..sebenarnya kami sangat bergumbira sepanjang kursus ni....sebabnye...ms mula2 sampai SK Rahman Yassin..aku pening lalat dh ni...xde geng ni...huhu..contact member yg ngajar kt situ, dia pulak gi kursus...huhu..dahla pak guard x kasi parking dlm sekolah...tp aku x kira...!! aku masuk gak..kihkih...sorry ye pak cik guard...haha..

aku pakai main ikut je...aku agak2 cikgu2 yg dtg galas beg laptop tu mesti sama tujuan ngan aku...haha..pas daftar, terus melilau cr kot2 ade kwn2 yg kenal...hampa....terus cr tpt kosong...beramah mesra ngan kak patimah....haha...x lama, tpacul muka ijad lak..lega...dpt gk member...ijad lak bgtau afje pun ade..huhu...dh suke ati dh...leh bgumbira dh ni...pastu dtg lak si suria...emmm..mcm kenal..haha..yelah, dh tentu ler dia cikgu sofia...tp b4 ni, kalau jumpe kt sekolah STM pun pakai main senyum2 jelah...blom kenal sgt....

bmulalah hari ptama kursus...terus kami b5 jd 1 group...aku ngan afje mcm budak br nak masuk Band 1 la..kahkah..sbb kitaorg x penah ngajar lagi KSSR ni..jadi yg jadi JU kitaorang mesti kak Patimah, Ijad ngan Suria..haha...hari ptama, ngantuk x tahan beb...aku ngan Suria dh tersengok2 dah....bukan main asyik setuju kitaoarang...mane taknye..kejap2 angguk,,kejap2 angguk...kihkih...

hari kedua, dh ade bekalan...haha...cukup lengkap asam kitaorg...tp kursus ni, part mkn yg best...lom penah aku gi kursus yg mknannya byk giler...tu yg gumbira tu..hihi...yg bestnye...geng2 ni sume kuat mkn...haha..next time kita gi kursus sesama lagi ek....

hari ketiga, wah...ms ni kedudukan dh berterabur...sbb dicampur semua sek...dh tpisah jap kitaorang....aku ngan suria sempat lg bgossip w/pun dia duk depan aku duk belakang...haha...ubat ngantuk...so, azam..hari keempat dtg awal tuk ambik balik tpt kitaorg...kahkah...

segala isi dlm folder nih...hihi
hari ke4, aku dh tpacak kat tpt kursus kul 7.25 pg...haha..so, dptla balik tpt kitaorg....hari ni mmg pesta mkn kitaorang...kat meja group kitaorang meriah ngan mknan...ade tiramisu, choclate moist, jeruk pala, jeruk campur2..haha...pesta mkn...kihkih   ..byk mende yg dpt..info2 tu semua dh tulis..tp takut gak...ada harapan leh lupa ni kalau tminum air semut...kihkih...okla..mataku dh nk tpejam...anak aku gi kenduri kawin ikut atuk ngan nenek...cik asben dh kt gua musang...so, aku zzzzzzzzzzzzzzzzzz.....haha..mgisi ms lapang, pas 4 hari fokus kat kursus.....
group kuat mkn...haha..tgk atas meja tu...penuh ngan mknan....










lunch 4 d last day....pas mkn, ngantuk..haha...
*******************************
i punya cik asben dh sampai kuala betis...huhu...jgn ngorat org 'kuala betis' dah ler...huhu

No comments:

Post a Comment