Saturday, November 24, 2012

Aku Terima Nikahnya...

Tajuk filem...haha...
citer ni dh lama abis tayangan...aku br tengok..ketinggalan zaman
sungguh aku ni...haha 
entry pendek je nih...tadi penat gi picnic kat teluk sari....balik umah dh kul 8 lebi...pas siap2 kemas, si kecik aku nih sibuk ajak tgk cd Aku Terima Nikahnya...haha..kelakar betul...ni gara2 kat kg ari tulah...dia tgk citer ni kat umah mak cik aku...smlm sempat dia ngepau papa dia cd nih...katanye nk bagi mama tgk..haha...

aku ni on of je ngan citer2 mcm ni...nanti cik asben aku bising...tp cd okla...jgn tgk citer sambung2 dh..hehe...siap menangis2 anak aku ajak tgk citer nih...alahai..dhla penat nih...dia mmg la cargas...td dlm keta dia dh puas tido...huhu...balik minum milo dh bkotak2 + 1 gelas besar lagi...aduhai..nak x nak kenela aku ngadap citer nih...papa dia awal2 dh lari masuk bilik..sbb tadi anak dia kontrol tv ngan laptop kat depan...kihkih...

aku mmg ade ckp nk tgk citer nih...nak gak la tgk kan...promo romantik betul...cute je nora danish dlm citer ni...emm...okla..not bad gak..walau citer ni mcm biase2 je...biase la kalau citer xciden pahtu lupa ingatan...ala2 lagenda budak setan gak..haha...tp sebab pelakonnyer cute..so..cute la jugak citernye...hihi...aku lak jadi wartawan..haha...

hmmm...umah sapa la ye yg jadi lokasi filem nih...cantiknye...dh la umah kat bukit, ada pool...hmmm..mmg mggoda hati...tp kalau bukit tu gegar,,,ranap umah...hish...mintak jauh..cabul pulak mulut aku nih...tp serius...mmg cantik...semua view dlm scene filem ni cantik...bilala dpt buat umah camtu ek...?  kene pinjam duit anak aku nih...sbb duit dia semua masuk tabung...xleh usik...duit tu nak wat umah n nak pegi mekah...Amin...moga2 tcapai impian anak aku..hihi..leh mama tumpang sekaki...hihi...

okla...nk tido dulu...org yg mengajak tgk citer ni dh tlentok dah..belum sempat abis..dia dh zzzzz...tp sebab citernyer cute...aku pun tahan mata dr join dia..haha..ok...c u...daaaaaaa...

No comments:

Post a Comment