Sunday, January 27, 2013

My bes prend!!!

Abot!!!

Ampunkan aku...haha..setelah sebulan lebih aku peram gambo ni wat pekasam...ari ni baru aku update citer ttg kita...haha.....sorry beb...aku bz sesangat...ni pun sbb aku malas nk wat keje aku...haha...Abot ni one of my bes prend ms kat upm dulu...

giler la..lebih 10 thn x jumpe....dulu aku keding je...sekarang dah sama saiz dh ngan abot nih....hehe...full name dia susanty..tp oleh kerana gaya dia zaman student dulu sebijik gaya abot penyanyi tu..kitaorg terus panggil dia abot..nama tu melekat la sampai dh beranak pinak...kekadang ade gakla aku panggil dia aty..haha..girlish la skit...kihkih...

jumpe ni pun x plan..sbb dh byk kali plan asyik x jadi je...ms nk gi jakarta tu, aku ngan cik asben gerak ke kl  awal...nak ambik mak aku kat puchong..so, sampai je ptg tu, kitaorg merayap kat mid valley jap...sambil merayap tu teringat nk call minah ni....terus janji nk jumpa...

kul 11 pm aku tggu, x dtg pun minah ni..sekali dh dekat kul 12, tetiba dia call..katanya dh nak sampai umah akak aku..tp x cam umah yg mana 1...terus je kuar umah...apa lagi..menjerit2 sambil peluk2 la kitaorg..haha..kalau org tgk sah kata kitaorg x betul...haha..mana x nyer...dah lebih 10 thn x jumpe...haru beb....so, ptemuan kali ni masing2 perkenalkan cik suami la...cik asben aku dh tentu la si abot ni kenal...mana xnyer..kitaorg kan kene raging sama2 dulu ms cik asben aku jd fasi kitaorg...haha..tp cik asben dia, ni 2nd time la aku jumpe..1st jumpe dulu, diorang lom kawin lagi...

borak punya borak hampir kul 3 pagi...aku dh kene siap2 nk gi airport...yg si abot dh sah2 esoknye keje...so..masing2 plan nk jumpe lagi..tapi bila?hehe..insyaAllah..kalau ade rezeki, umur panjang...kita bawak anak masing2 lak ye abot....

dah sama saiz kitaorg...haha

with incik asben masing2....tgkla saiz kitaorg..haha


p/s...tgh usaha nk jumpe ramai lagi bes prend...ms kat sekolah, upm, utm....huhu...moga diberi kesempatan....

No comments:

Post a Comment