Sunday, January 13, 2013

Jakarta-Bandung

Ini family trip ms cuti sekolah ari tu....dah basi...haha..tapi xpela...bz la awal2 thn ni...mcm2 hal nk kene settle...juling mata aku tgk mcm2 data nak kene settle.....mggu dpn meeting pibg pulak...bengkel emis, disiplin...waaa....boleh juling wei...

Kitaorg gi 9 org termasuk mak aku...ni trip parents in law aku...kesian mak aku..so, aku angkut dia sekali...hihi...pegi sana mmg rambang mata gak...brg2 leh tahan murah...tp aku x shopping sgt...maklum ler..balik Jakarta nk gi overland..haha...tp adela telekung selai dua..adela gak souviner tuk waris walak n sahabat handai walaupun hanya key chain..haha...hanya itu yg aku mampu...kihkih...

Kali ni aku bawak bekalan cili padi...teringat ms gi Medan dulu..mknan aku x berapa nk lalu..hari2 mkn ayam goreng tp berempah ngan kerisik...haha..mmg xle pegi...so, kali ni aku bawak cili padi....tp ms kat Batam mkn sodap...cuma setiap kali mkn..bayar 1 juta rupiah...haha..hambik ko...

Kali ni, every day mkn ikan kaloi..haha...kalau kt M'sia..mmg aku xmkn la...mayb sbb byk pilihan lain kan..haha...tp bila kat Jakarta ngan Bandung ni, adela gak aku telan...hehe..kalau x kebulur weh...tulah..best kan duk M'sia...byk mende leh pilih tuk dimakan...wakaka...makan dan makan...hihi
b4 check out - Bandung

At Tangkubang Perahu

Pelabuhan t'tua

phewitttttt......

forever......

ikan kaloi...huhu

comel.....

cantik pintu gerbang tol nih....

Monas...

Nenek / my mom in law sudah lepak....

cepatla suap....

cantik..tp x sempat mandi manda...

ok..malas nk taip panjang2...c u soon...next entry...OVERLAND!!!

No comments:

Post a Comment