Wednesday, November 13, 2013

Takkan terpisah...

hehe....sorry ye korg...dh lewat mlm tetiba ade mood nk post entry baru..huhu...
tapi,,,,
tajuk entry ni xde ape pun...haha..saje je..aku ambik tajuk lagu Black...best pulak dgr lagu nih..hihi...almaklum...cik abang aku xde 2 mggu...huhu...kursus rekreasi level 3 kat langkawi...
mlm2 mcm ni pun aku mmg still blom tido sbb nak update data e operasi tu..huhu...
disebabkan e operasi yg x beroperasi...aku pun TERtengok citer Jodoh itu milik kita....hehe...sorry ye cik abg safarin....bukan apa...cik asben aku x suka kalau aku tgk citer2 mcm nih...hehe...tp kira dimaafkan la kot..sbb aku tgk ms dia xde..hehe...
ketinggalan zaman gak la aku nih...aku x tau pun citer ni baru ke lama...haha..sbb, aku sebenarnya nk tgk citer mr arrogant...kihkih...aku x penah tgk walaupun sekali citer tu...tp citer mcm famous je dikalangan kengkawan aku..bila diorang bcerita, aku mmg melopong x tau ape2..haha...so, saje...sambil tggu e operasi loading bjam2...aku carila citer tu...bila kuar, nampak lak citer ni...terus x jadi la tgk mr arrogant...tgk jodoh itu milik kita la dulu...haha...dhla aku tgk episod 17 dulu...dh mcm best,,,,tgk lak episod 15...langkah2...confirm bila best...aku tgk la episod 11-18 tu...mana yg dh tengok, xdela aku tgk balik...pastu br aku tgk episod 1-10 pulak...pusing2...kihkih....tp best je tgk farid kamil ngan tiz tu...hehe..nabila huda xyah komen la...dia tu rasenye bg watak apa pun ok je...hehe...okla...melalut lak aku tgh2 pagi ni...ni dh pukul 1.15 am...esok sambung kursus....harap2 x ngantuk la...ari ni pg mmg ngantuk skit la..tp ptg..dah ok...sbb kene wat amali pasang kit model keta...haha....ok...adios....
bila duk jauh camni...br rasa sunyi ye bila asben xde...haha...

okla...ni ha..lirik lagu ni...


Andainya kau tahu
Apa yang ada di dalam hatiku
Tersimpan takkan pernah berubah

Andainya kau tahu
Apa maksudku lafazkan cintaku padamu
Dengan cara yang berbeda
Oh mengapa seharusnya kita masih bersengketa

Korus
Demi cintaku, demi cintamu jangan biarku terseksa
Hembus nafasku, hembus nafasmu adalah udara yang sama
Kerna cintaku kerna cintamu sememangnya satu cinta

Takkan terpisah......
Takkan terpisah.....

Andai ku tak mampu
Leraikan semua kekusutan yang melanda percintaan kita

Mungkin ini semua
Tetap menjadi satu pertanyaan selagi hati belum ada kepastian
Oh mengapa seharusnya kita masih bersengketa,

Korus
Demi cintaku, demi cintamu jangan biarku terseksa,
Hembus nafasku, hembus nafasmu adalah udara yang sama
Kerna cintaku kerna cintamu sememangnya satu cinta..

Takkan terpisah..
Takkan terpisah..


No comments:

Post a Comment