Wednesday, July 23, 2014

21 JULAI

Tarikh 21 Julai...dalam ingatan...
Andainya dia masih ada...tahun ini genap 3 tahun usianya..
Hati sedikit terusik...rasa sebak...emosi sedikit terjejas...mungkin kerana Syawal yang hampir menjelma...ditambah dengan emosi yang tak keruan ketika pregnant kali ini...
Namun...inilah takdir yang telah ditentukan...Alhamdulillah...kuterima dengan hati yang lapang atas semua ketentuanMU..semoga diberi peluang untuk terus mengingati dan mengenang memory terindah bersama Iman...mama sayang Iman...

Al-Fatihah...

2 comments:

  1. Saya masih ingat saat iman dibawa ke ijn. Saya ingat akak dan flask biru yg akak pegang untuk bawa EBM. Arwah anak saya terus mengambil katil iman.. Saat itu saya selalu terfikir apakah khabar bayi yg saya belum kenal sbg iman hinggalah akhirnya kita dipertemukan semula di alam maya.. Semuanya segar dalam ingatan.. Saya hanya memerhatikan akak di sebalik cermin NICU.. Tapi saya ingat segalanya. Kenangan di NICU A4 memang sukar untuk dilupakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ummi...walaupun 3 tahun sudah berlalu...kenangan itu ttp segar dan jelas dlm ingatan kita...walaupun kita hanya berselisih di ketika itu...tapi kita saling memahami perasaan masing2..hanya insan2 yg bertamu di NICU sahaja akan mengerti betapa berat beban emosi yg kita tanggung di saat itu...semoga ummi dikurniakan rezeki di masa akan datang...akak doakan ummi...

      Delete